dinsdag 22 januari 2013
2 januari, Geen Geit maar een ezel
Ik roep al jaren dat ik graag een paar geitjes wil als we groter gaan wonen. Of ik nou echt geiten wil of niet, dat blijft de vraag, maar het staat voor mij ook voor de volgende stap in wonen. Lekker landelijk met ruimte en vooral veel tuin. Oh ja en dan niet in het oosten of het zuiden, maar lekker in de randstad, want hee, je wil wel ergens wonen natuurlijk. Maar sinds vandaag heb ik de geit ingeruild. Door een bezoek aan een ezelboerderij waar je een ezel kunt huren om mee te wandelen of om een huifkar te trekken ben ik om. De geit is ingeruild voor een ezel. Veel handiger, sterker, minder lastig en dus perfect.
